“Bir soda, iki çay ne yapıyor?” dedim. “İyiler be amcası, büyüyorlar işte” dedi garson. Canımı ye garson.

7 Şubat 2012 Salı

Chuck mesela yada Cemal Süreya,,

3 bölüm Chuck izleyip uyudum dün gece, rüyamda;beynimde bilgisayar vardı en şifrelisinden,dokunduğu insanın yalan sölyeyip söylemediğini anlayan ellerim vardı bide.Engeregi buluodum sonra,kırmızı kablo yeşil kablo muhabbetleri her zaman ki cinsten.)
Diziyi izlemeden önce bi şiir kaydı dinledim,geçen sene tutulmuş kayıt,birisi sevdiği bir diğeri için hüzünlü,duygulu ,anlamlı,yorgun,çaresiz ama farkettirmeden umutlu cümleler kurmuştu.
'Biliyorum sana giden yollar kapalı
Üstelik sen de hiç bir zaman sevmedin beni
Ne kadar yakından ve arada uçurum;
İnsanlar, evler, aramızda duvarlar gibi
Uyandım uyandım, hep seni düşündüm'
.....
Demişti okuyan ses,fondaki müziğe kaptırarak kendini,
Soyadındaki bir diğerinin aynısı olan harfini,bir iddaa uğruna kaybetmiş kadar biçare,
Dünyanın en saçma şeyidir,başkası için okunmuş bir şiiri sahiplenmek,
Doğru ya şiir bitmeye yakın şöyle diyordu:'Tek yanlı aşk kişiyi nasıl aptallaştırıyor',,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder