“Bir soda, iki çay ne yapıyor?” dedim. “İyiler be amcası, büyüyorlar işte” dedi garson. Canımı ye garson.

15 Mart 2012 Perşembe

Bazı sahneler kağıtta iyi dururlar,,




Adam, ayrılmak üzere olduğu karısının evinin önüne gelir.Dalgın içeriyi seyretmeye başlar.Vakit akşamdır.Kadın koltuğa oturur ve telefonu eline alır,adamın telefonu çalar.

-'merhaba Ken,seni aradım çünkü şuan bodrum kattayım ve termosifonu çalıştırmaya uğraşıyorum çünkü plot ışığı yanmıyor ve ben neden olduğunu bilmiorm,rahatsız ettiysem özür dilerim' der kadın,

-adam:'hayır hayır önemli diil iyi ettin,beni aramakla doğruyu yaptın,şimdi dediğim gibi yap tamam mı,gri bi kapak var şimdi onu sök yerinden,bir kırmızı düğme göreceksin,şimdi ona bas ve sağa doğru çevir 'diye tarif eder

-'tamam 'der kadın,

-'gri kapağı takmayı unutma hepsi bu kadar'


-'evet,tamam şimdi oldu,yardımın için teşekkür ederim'


-'böyle zamanlarda beni hep ara'adamın son sözü olur
kadın telefonu kapatır,diğer odaya gider,adam suskun,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder