“Bir soda, iki çay ne yapıyor?” dedim. “İyiler be amcası, büyüyorlar işte” dedi garson. Canımı ye garson.

28 Mart 2012 Çarşamba

bi konuda anlaşalım;ortaçağdan gelmedim,bilge de değilim üstelik :),,

öle çok laf cambazlığı yapmıcam bu akşam.yarın bitirme projemin ilk jürisi var ve ben vakit nasıl bu kadar koşturuyor hiç anlamadım hem de hiç tökezlemeden,ayağı takılmadan.okulda ilk bitirme jürisini izlemek için gidişim var gözümün önünde yıl 2008 ben 1.sınıf.'adamlar bitirio ya' ve türevleri seslerimi de alıp kendime izlemeye başlamıştım jüriyi.öğrenciyi soru yağmurlarına tutan hocalardan gelen,'bu projeden sonra mimar olacaksın,piyasaya çıkacaksın' formatında bakışlar havada uçuşmaktaydı.ne yalan sölim sunum yapan vatandaşlar birer ortaçağ bilgesi! gibi gözükmüşlerdi gözüme.yarın birileri de bana bakıp öyle sanmasınlar diye söylüyorum yalan abi bilgelik,donanımlılık,4.sınıflık hikaye.çok konuşup,araya bi kaç afilli söz fırlatıp durumu kotarıyoruz hepsi bu.esen kalınız,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder