“Bir soda, iki çay ne yapıyor?” dedim. “İyiler be amcası, büyüyorlar işte” dedi garson. Canımı ye garson.

3 Mart 2012 Cumartesi

telaşdan uzak olsam mesela,,

...işi de bırakacağım,zor kardeşim çalışmak.Okulun olmadığı halde sabah 07:00'de kalkmaksa 'utanmasam ağlıcam' moduna sokuyor insanı sabah sabah.ÜDS ye de girmiyorum ,çözemiorm ben o soruları banane nanoteknolojiden,o sınavdan 70-80 alanlar insan mı? die düşünüyorum bu aralar.Düşünmicem artık 'sonrası' için 'herşey olacağına varır' sözünü odamda görebileceğim her yere yazıp asıcam,beynime kazıyacağım durumun doğrusunun bu olduğunu.Bütün gün oturup big bang izlicem,3 paket polo şeker yeyip üzerine bi şişe su içicem.Çakma 'leyla ile mecnun'senaryosu yazmaya başlıcam mesela adını 'aslı ile kerem' koymam merek etmeyin benim de bi gururum var:) günde yarım paket ıslak mendil de harcamıcam artık 'ellerim temiz benim' die tekrarlıcam kendi kendime.Bi türlü başlayamadığım spor fikrini de silicem kafamdan,kalorilerin gücü adına hayat felsefem olcak artık.Gözümü Hindistan da açıp,Fas da kapatacağım günlerin hayalini kurucam tüm zamanlarımda.Afrikalı bi zencinin gülen gözleri ile çektireceğim fotoğrafların çerçevesini bile seçebilirim o derece yani.Bi gün bi yerde tesadüfen yada planlı.) rastlamak istediğim nefes için oturup dua edicem,,oh be.).)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder