“Bir soda, iki çay ne yapıyor?” dedim. “İyiler be amcası, büyüyorlar işte” dedi garson. Canımı ye garson.

5 Haziran 2012 Salı

yazıyla 'yirmi iki' tane Haziran geçti başımdan,,

       Kulaklığı takıp kulağımıza en sevdiğimiz şarkıyı açıp eşlik edip sesimizi telefona kaydettiğimiz,sonra dinleyip 'bu kadar kötü söylüyor olamam' deyip çocukça gülümsememiz deki samimiyetten bahsediyorum tam olarak,,

       Bu 'o' samimiyette içime çektiğim 22. haziran,yıllardır 6 haziran olmadan 5-10 dk önce yazdıklarımdan biri bu da,her yıl baştan başlayıp geçen yıllarda yazdıklarımı okuması acayip keyifli,bir sayfalık yazılarla bir yılı özetleyişin komikliği,içinde bulunulan durumun aktarılışı falan anladığım o ki;geçen her yıl büyümüyorum küçülüyorum galiba ben.),,

        Haziranda doğmak başkadır (ukala edası.) güneş içine işler mesela her doğum gününde,istemsiz mutluluklar koşar peşinden,sevdiğinden mektup gelmiş gibi mesela yada,kocaman bi çilekli pasta sadece seninmiş,yanında da sınırsız limonata varmış gibi üstelik,85 tane kitabı birden almışsın gibi,milyon tane tarçınlı karanfilli sallama çayın varmış gibi,az satan bi karikatür degisinde baş çizermişsin gibi yada,zenci bi çocuğu evlatlık almışsın gibi,sevdiklerinin seni sevdiğini kocaman kocaman hissettiğin bi gün kadar mutlusundur,,

        Büyümenin beraberinde umutsuzluk getirmediği yaşlardayım henüz sanırım ondan bu polyannacılık hali,büyücez ve herşey güzel olacak falan filan,,
hep mutlu olalım istiorm garip;hiç kötü olmasın,terslikler geçsin gitsin,istenilenler olsun,her gece yastığın altına yarın ki güzellikler iliştirilsin,pembe gözlükler benden bi parça olsun,kopmasın,,

        Bi doğulmuş gün daha göz kırpmakta bana yeni güne 1/20 banyo tesisat detayı çizerek giriorm, yo yo bu fazla romantik evet:)

        Nese efenim yıl olmuş 2012,benim bordo renk 70 model wosvogwen minibüsümle okyanus kıyısında yeni günü selamlamak gibi bi hayalim hala var,,


        Yarın bana herkes iyi davransın baş baş,,http://fizy.com/#s/1eluof

2 yorum: