“Bir soda, iki çay ne yapıyor?” dedim. “İyiler be amcası, büyüyorlar işte” dedi garson. Canımı ye garson.

17 Eylül 2012 Pazartesi

'çay erdal bakkal'da içilir',,

‘ve oturdu mu bir masaya
…hakkını verir çay içmenin..’
  | Cahit Zarifoğlu 


‘iki çay söylemiştik orda biri açık
keşke yalnız bunun için sevseydim seni..’
| Cemal Süreya 


‘ama bu kente gelirsen unutma beni ara,
sana bir çay ve temiz yaralar ısmarlarım..’
| Osman Konuk 


‘hadi iç de çay koyayım..’
| Âh Muhsin Ünlü 


‘seni çay içerken izlemek,
seni çay doldururken,
seni demlerken çayı,
kimseler inanmasa da düpedüz sevap..’
| Alper Gencer  


‘çay henüz her şey bitmedi demektir..’
| Cezmi Ersöz 


‘çay içmeye gidenler vardı akşamüstü, parklara gidenler de
duruma uymak kısaltıyordu günlerini artamayan eksilmeyen bir hüzünle..’
| Turgut Uyar 


‘her gülümseyişin de tüm ülkeye çay ısmarlayayım,
seninleyken bir yudum çay zenginleştirilmiş uranyum gibi enerji veriyor bana..’
| Murat Menteş 


‘bütün gün kahvede oturdum yedek kulübesinde
ve bir kardeşim saf dışı kalsın diye çay söyledim kahveden..’
| İbrahim Tenekeci 

‘aşkınla demlenmiş sıcak bir çay içmeliyim.
küfürler saçıp etrafa,belalara bulaştırmalıyım ağrılı başımı.
yokluğuna alışmamalıyım..’
| Tarık Tufan 


‘bir çay bardağını başka başka tutan ellerin becerikliliği mı?
görülmediği gibi
ama var mıydı sanki görülmek isteyen
var mıydı bir şeyler bekleyen yüreğimin eskittiklerinden..’
| Edip Cansever
 
 

‘çay içiyoruz
mutlu bir sessizlik içinde..’
| Cevat Çapan 


‘yazsam okusam, okusam yazsam
biri devamlı çay verse bana..’
| Ömer Lütfi Mete

 
 
Çay ayrılıkların merhemi gibidir.
  | Yetmis2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder